کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر به اشتباه گوشی را به سیم کارت ناآشنایی انتقال مالکیت دادیم چه کنیم؟

پس از اجرای طرح رجیستری به تدریج با درگیری تعداد بیشتری از مردم با این طرح، سوالات مختلفی برای مردم پیش می‌آید.

یکی از سوالات پیش آمده، درباره انتقال مالکیت اشتباه است.
اگر به اشتباه گوشی را به سیم کارت ناآشنایی انتقال مالکیت دادیم چه کنیم؟
در حال حاضر انتقال‌ مالکیت موبایل از تمامی روش‌های کد دستوری، اپلیکیشن و همتا یکسان است و در تمامی روش ها انتقال به صورت غیرمستقیم و با تایید خریدار انجام می‌شود که احتمال بروز اشتباه را بسیار کاهش می‌دهد. به این معنی که ابتدا کد فعال سازی برای شخص خریدار ارسال خواهد شد و در ادامه خریدار باید تلفن همراه را برای شماره سیم کارت خود فعال کند.

اما در گذشته روش مستقیمی نیز برای انتقال مالکیت وجود داشت که احتمال اشتباه در آن وجود داشت؛ به این معنی که با انجام انتقال، شناسه گوشی مستقیم از مالکیت سیمکارت فروشنده خارج و به مالکیت خریدار در می آمد که این روش اکنون متوقف شده است.

با این حال، برخی کاربران موبایل پرسیده‌اند که فرآیند انتقال مالکیت را از طریق اپلیکیشن یا سایت همتا انجام داده‌اند و در واردکردن شماره مالک جدید سهوا مرتکب خطا شده‌اند. اکنون گوشی از مالکیت آنها خارج شده و در مالکیت شخص جدیدی که آن را نمی‌شناسند قرار گرفته باید چه کنند؟

این موضوع را از کمیته اجرای رجیستری پیگیری شده و پاسخ این بوده که: «اگر در فرآیند انتقال مالکیت، شماره مقصد به اشتباه وارد شود لازم است تا از آن فرد بخواهید تا فرآیند انتقال مالکیت را برای شما انجام دهد. در مواردی که فرد حاضر به همکاری نیست با مرکز تماس طرح به شماره 096366 تماس گرفته و اطلاعات لازم از جمله شناسه IMEI؛ شماره سیم‌کارت اشتباه و شماره سیم‌کارت صحیح را اعلام کنید تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده حل شود.»
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43701 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1397/09/24 تعداد مشاهده: 3990
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید میرعلی 1402/02/28 22:07
نه 096366 و نه 124 همتا جوابگو نیستند و بدون برسی پیام فعالسازی با شماره اشتباه ثبت شده را می‌دهد. و قابل پیگیری نیست لطفا اطلاعات غلط ندهید اگر به اشتباه به شماره نادرستی ثبت بشه و شخصی که مالک اون شماره اشتباه هستش نخواهد همکاری کنه رسما موبایل را از دست دادیم.